Pagina's

vrijdag 13 december 2013

Trend: Oversized Vest

Oversized kleding. Zoals vaak gezegd is kleding er in elke kleur en maat en het laatste is al enige tijd wel heel letterlijk overgenomen door vele fashionista's. De tijd dat de regel strak, strakker, strakst voor kleding gold is alweer eventjes geleden. 

Een aantal seizoenen nu al zie je in de winkels veel oversized tops en knitwear hangen. Heerlijk om vooral in de winter in weg te kruipen op de bank of om een oversized top casual over een hempje te dragen. Dit seizoen is een veel voorkomende trend het Oversized Vest. Denk dan niet meteen dat dat betekend dat je er als een sloeber bij loop want dat is absoluut niet het geval!

 


Niet alleen fashionista's maar ook menig celebrity is inmiddels in de trend gespot. Denk hierbij aan een Jessica Alba, Gisele Bundchen of Kate Moss. Een gebreid oversized vest kan je look net dat beetje die bohemian touch geven.

Dit najaar woon ik bijna in mijn oversized vesten. Vorig jaar al heb ik een wit gebreid oversized vest gekocht bij de Primark en ik ben daar nog steeds hartstikke gek op! Een tanktop eronder, spijkerbroek, goed stel laarzen en soms nog een leuke sjaal erbij en ik kan de deur uit. Het geeft je een comfy en huiselijk gevoel in je eigen kleding.
Ik heb het vest in de zomer ook een aantal keer 's avonds gedragen als het wat frisser werd. In combinatie met een spijkershort en een leuke top stond het vest ook hartikke leuk.


Ik heb de vesten inmiddels al gespot in webshops zoals die van Zalando en Asos maar ook in winkels zoals H&M, Vero Moda of de Primark kan je prima je slag slaan!

Wat vinden jullie van deze trend? Heb je zelf ook al een oversized vest in huis of vind je het helemaal niets? Laat het me weten!

Liefs

6 opmerkingen: