Pagina's

zondag 12 januari 2014

Sunday's Style Icon : Nikkie Plessen

Sunday's Style Icon. De titel zegt het eigenlijk al. Vanaf deze week zal ik elke zondag een nationaal of internationaal bekend persoon uitlichten wiens stijl ik bewonder en mij aanspreekt. Ik begin deze rubriek met iemand van Hollandse bodem, namelijk: Nikkie Plessen.

De 28-jarige Nikkie Plessen is in Nederland bekend geworden als actrice maar ondertussen is ze één van Nederlands bekendste fashionista's.
Ze begon haar carrière als actrice in series als 'Onderweg naar Morgen' en 'Kees & Co'. Hierna heeft ze diverse programma's gepresenteerd bij onder andere muziekzender TMF en RTL5. Vanwege haar werk kwam ze in contact met styliste Danie Bles en samen met haar ontwikkelde ze haar eigen personal style.
In 2012 heeft Nikkie haar eigen kledinglijn opgezet en naar zichzelf vernoemd: Nikkie. Anno 2014 heeft ze een eigen brandstore in Amsterdam en is de kledinglijn een groot succes in Nederland maar ook steeds meer andere landen tonen interesse in haar zelf ontworpen kleding. 

De persoonlijke kledingstijl van Nikkie laat zich omschrijven als stoer, sexy en toch vrouwelijk. Je kan haar uittekenen in hoge hakken, leren kledingitems en korte denim shorts. Dit matcht ze samen met de mooiste eyecatchers zoals grote horloges, cartier bracelets of een grote fashionable hoed.
Ik vind Nikkie één van de meest fashion forward vrouwen in Nederland. Ik ben gek op haar kledingstijl en de stoere en funky items afkomstig uit haar eigen kledinglijn. Nikkie laat zien dat je er ook als hardwerkende moeder evengoed hip en trendy uit kan zien. Zelfs haar signature knot zorgde voor beweging in beautyland wat resulteerde in een video op Youtube waarin Nikkie zelf uitlegt hoe ze deze eenvoudige look maakt. 
Wat vinden jullie van Nikkie Plessen en haar kledingstijl? Heb je al iets afkomstig uit haar kledinglijn in je kast hangen? Laat het me weten!

Liefs

6 opmerkingen:

  1. Nikkie heeft een mooie vrouwelijke kledingstijl, dingen die ik zelf ook zeker zou dragen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan :) Ik vind Nikkie qua mode leuk, maar niet zo zeer als persoon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk! ik vind sommige kledingstukken heel erg leuk en andere juist weer heel lelijk, beetje tegenstrijdig gevoel haha

    liefs,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen