Pagina's

woensdag 15 januari 2014

Hand- en nagelverzorging producten

Zoals jullie ondertussen wel al weten ben ik gek op nagellak. Het maakt niet uit welke kleur of textuur, ik draag het graag! Mijn nagels worden daar echter niet altijd even blij van dus een goede verzorging van mijn nagels is belangrijk. In dit artikel zal ik jullie vertellen hoe en met welke producten ik mijn nagels verzorg en waar je dus wellicht zelf ook iets aan heb!

Ik begin altijd met het in vorm vijlen van mijn nagels. Hiervoor gebruik ik het liefste een glasvezel vijl van Herome. Persoonlijk vind ik nagellak het mooiste als de nagels ook mooi van vorm zijn.


 
Hierna gebruik ik de hand- en nagelcrème van Kruidvat. De crème is een van de verschillende varianten handcrèmes uit de Hand Therapy lijn van de Kruidvat. Deze crème is erg fijn voor je handen én speciaal bedoeld voor je nagels. Vooral in de winter kunnen de handen wel wat extra crème en verzorging gebruiken om ervoor te zorgen dat ze niet droog aanvoelen. Tegelijkertijd smeer ik de crème op mijn nagels en duw daarmee mijn nagelriemen ietsjes terug. Doordat er keratine aan dit product is toegevoegd versterkt de crème de nagels. 
Ik gebruik deze hand- en nagelcrème nu langere tijd en ben er zeer enthousiast over! Mijn handen voelen heerlijk zacht aan en mijn nagels zien er gezond en stevig uit. Ik heb maar een klein beetje nodig om mijn handen mee in te smeren. 

Hand Therapy hand- en nagelcreme is voor €2,49 te koop bij de Kruidvat.


 
Hierna volgt één van de misschien wel belangrijkste stappen namelijk de basis coat. Al die leuke en vrolijke kleurtjes en texturen nagellak staan natuurlijk prachtig maar de kleuren kunnen in je nagels trekken waardoor je nagels verkleurd raken. Om dit te voorkomen en tegelijkertijd je nagels extra te verzorgen gebruik ik een basis coat. Ik gebruik van Rimmel de Nail Nurse Base & Top Coat. 
Dit is een zeer fijne nagellak die je nagels goed beschermt en verstevigd. De lak brengt makkelijk en gelijk aan en heeft een snelle droogtijd waardoor je niet lang hoef te wachten voordat je de bedoelde nagellak op je nagels kan aanbrengen.

De Nail Nurse Base & Top Coat van Rimmel is voor €6,99 te koop bij de drogisterij.

Met het volgen van deze stappen zorg ik voor een goede basis om nagellak aan te brengen. Ik ben dan ook zeer positief over bovenstaande producten en ik kan ze je zeker aanraden!

Welke verzorgingsproducten gebruik jij? Ben je al bekend met één van deze producten? Laat het me weten!

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten