Pagina's

woensdag 16 april 2014

Festivaloutfit inspiratie tijdens Coachella 2014

Niet alleen de lente is begonnen maar ook het festival seizoen. De leukste en grootste festivals staan alweer in vele agenda's en de kaartjes zijn dan ook niet aan te slepen. Ook celebrities bezoeken graag festivals om te genieten van de muziek en het vaak ontspannen sfeertje. Afgelopen weekend was in Californië het Coachella Valley Music and Arts Festival. Hier zijn weer menig celebrities gespot. Veel meiden zullen na het kopen van een festivalkaartje het volgende dilemma herkennen: 'Wat trek ik aan?!'. Daarom in dit artikel een overzicht van de festivaloutfits van verschillende bekende koppies op Coachella dit jaar. 

Coachella Festival is een jaarlijks terugkerend driedaags muziekfestival in Californië. Op het festival zijn de meest uiteenlopende muziekstijlen te beluisteren. Hierdoor zijn er verschillende podia zodat er voor ieder een plekje is op het festival om te genieten van de muziek en sfeer die het beste bij hem of haar past. Coachella wordt gehouden in een woestijn waardoor de temperaturen snel oplopen. Dit zorgt er dan ook voor dat de festival outfits gespot op Coachella meestal weinig om het lijf hebben.

Coachella staat bekend als hét festival waar celebrities heen gaan en kunnen genieten en relaxen net als ieder ander. Zo zijn onder andere Katy Perry, Vanessa Hudgens, Paris Hilton en Hilary Duff vaste gezichten op het festival.

Bij het bezoeken van een festival hoort ook een geschikte festivaloutfit. In Nederland of België is dit vaak erg weersafhankelijk. Helaas kunnen we er niet voor 100% zekerheid vanuit gaan dat het zonnetje die dag vol zal gaan schijnen dus dat zonder twijfel de shorts aan kunnen. Bij het bezoeken van Coachella hebben de bezoekers dit geluk wel. Maar dan blijft de vraag nog steeds: wat trek ik precies aan?
De laatste paar jaar zijn de meeste festivaloutfits geïnspireerd op de boho en hippie stijl. Vrolijke printjes, bloemenkransen in het haar, wijd vallende tops of rokken of de meest grote statement sieraden zie je in bijna elke outfit terug. Om je op ideeen te brengen voor jou festivaloutfit dit jaar laat ik je in dit artikel zien in welke outfit verschillende celebrities afgelopen weekend naar Coachella gingen.
 
Victoria's Secret model Alessandra Ambrosio

Cara Delevingne, Poppy Delevingne & Sienna Miller

actrice Emmy Rossum & zangeres Fergie

actrice Kate Bosworth

zangeres Katy Perry & actrice Lea Michele

Kylie Jenner, Selena Gomez & Kendall Jenner

 
Kendall Jenner & Kylie Jenner

 
Paris Hilton & Nicky Hilton

Vanessa Hudgens

Lindsay Lohan


Whitney Port

 
Beyoncé Knowles

actrice Sarah Hyland

Hilary Duff

Wat vinden jullie van deze outfits? Hoe ga jij het liefste gekleed naar een festival? Wat zijn dan je lievelings kledingstukken? Laat het me weten!

Liefs

3 opmerkingen:

  1. Leuke inspiratie! Ik ga meestal niet zo heel uitbundig hihi. Misschien dit jaar wel als ik me iets zekerder voel over mijn lichaam :D Leuk kort broekje, topje en fijne allstars of Vans is meestal wat ik draag!

    Liefs Rosie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke inspiratie! Ik vond Kendall er echt super gaaf uit zien!

    x

    BeantwoordenVerwijderen